Sayfalar

24 Şubat 2011 Perşembe

ADINI FERİHA KOYDUM 7. BÖLÜM İZLE

dizi izle,adını feriha koydum özeti, adını feriha koydum fragmanı,adını feriha koydum izle

ADINI FERİHA KOYDUM 7. BÖLÜM ÖZETİ

ADINI FERİHA KOYDUM DİZİSİ İZLE

Adını Feriha Koydum dizisinin 25 Ocak 2011 cuma akşamı ekranlaragelicek olan 7. bölüm özeti Sizlerler. Dizimizin 7.bölümü yine çok heyecanlı olucak özetinden bunu tahmin edebilirsiniz.
Hande’nin evinde gördükleri ile büyük bir şok yaşayan Zehra, Feriha’dan hesap sorar. Anne kız ağır bir yüzleşme yaşarken Feriha büyük itirafın kıyısındadır. Kızına olan güvenini yitiren Zehra, Feriha’nın hayatını takip etme şansını kaybetmek istemez ve Handelerin evinde çalıştığını gizler.

Feriha, bir yandan annesine kendisini affettirmeye çalışırken bir yandan da ilk aşkın büyüsüne kapılmıştır. Bu durum Hande için yıkıcı olur. Otel, ev ve okul arasında mekik dokuyan Feriha ile Emir arasındaki dünya farkı da kendini belli etmeye başlar. İlk şokun ardından kendini toparlayan Hande ise, sonunda biraraya gelen aşıkları rahat bırakmamaya kararlıdır.
Pencereden gördüklerinin şaşkınlığını yaşayan Cansu, Feriha’yı mercek altına alır. Üzerinde Emir’in adının yazdığı kağıt yüzünden çıkan gerilim ise devam eder. Zehra ve Sanem, karşı karşıya gelir.
Evde ise, Zehra’nın reçellerinin pazarda satılmaya başlaması Rıza ile aralarında sorun yaratır. Karısının ek iş yapmasını gurur meselesi yapan Rıza, Veysel’in taksisinde çalışmaya başlar. Mehmet, vargücüyle iş aramakta ve her geçen gün umudunu biraz daha kaybetmektedir. Mehmet’in, geçmişten gelen bir dostla karşılaşması ise onun için şaşırtıcı olur.
Feriha, otelde büyük bir sürprizle karşı karşıya kalırken, Rıza ise gecenin karanlığında büyük tehlike altındadır. Kapıcı dairesine ulaşan kara haber ortalığı yangın yerine çevirir.
ADINI FERİHA KOYDUM 7. BÖLÜM ÖZETİ, ADINI FERİHA KOYDUM 7. BÖLÜM FRAGMANI İZLE